بیاتوهند دانلود سریال هندی

دانلود رایگان فیلم و سریال کره ای

بیاتوهند دانلود سریال هندی

دانلود رایگان فیلم و سریال کره ای

دانلود سریال زبان عشق قسمت 406 thapki pyar ki

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۰۱ ق.ظ

دانلود سریال هندی زبان عشق 2016 thapki pyar ki

دانلود سریال زبان عشق زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی

زیرنویس فارسی بزودی برای این قسمت اضافه میشه


دانلود قسمت 406 سریال زبان عشق

دانلود سریال هندی زبان عشق قسمت 406

برای دانلود سریال لطفا به ادامه مطلب مرااجعه کنید

دانلود سریال زبان عشق قسمت 406 thapki pyar ki
لینک جدید همراه با زیرنویس چسبیده بزودی اضافه میشه
به دلیل درخواست شما

نظرات (۳۳)

درود بر شما قسمت 406 سریال زبان عشق دانلود نمیشه چرا اذیت میکنید.
پاسخ:
درود مشکلتون چی هست براتون توضیح بدم خیلیا دانلود کردن.کدوم پارت مشکل داره
ممنونم شما خیلی خوبین میشه تعداد پارت هارو کم کنید 
کیفتش عالی بود
پاسخ:
خواهش خوبی از خودته.
خداروشکر رازی بودین
ایول دانلود گذاشتین بالاخره عالی بود زیرنویس کی میاد
پاسخ:
خواهش.بزودی
مرسی .زیرنویس چه روزای قرار میگیره
پاسخ:
خواهش.هنوز اعلام نکردم
سلام.ممنونم بخاطر سایت خوبتون
پاسخ:
خواهش الهه جان
ممنونم.کیفیتش عالی بود.کاش پارت دانلودهارو کم کنید خیلی زیادن
پاسخ:
خواهش.سعی میکنم
سلام.ممنونم برای دانلود.زیرنویسکی قرار میگیره.
پارت چهارم رو نمیتونم دانلود کنم.میشه درستش کنید
کیفت کمتر نمیشه بزارین
پاسخ:
سلام.خواهش.بزودی.
رسیدگی شد امتحان کنید
نه متاسفانه فقط کیفیت عالیه داریم
من نمیتونم دانلود کنم توروخدا میشه لینک هارو عوض کنید الان خیلی ها گفتن تونستن از سایتتون دانلود کن اما من نمیتونم من دلم میخواد
پاسخ:
مشکل لینک ها برسی شد مشکلی نبود
لینک پارت چهارم خرابه لطفا رسیدگی کنی 
پاسخ:
رسیدگی شد
امتحان کنید
ممنونم . زیرنویس کی میزارین
پاسخ:
خواهش بزودی
لینکا خرابه لطفا درستشون کنید
پاسخ:
درسته مشکلی ندارن
عالیه بوددددد.دستت درد نکنه
پاسخ:
خواهش سیما جان
ممنونم از سایت خوبتون
پاسخ:
خواهش سپیده جان
کاش زیرنویس رو چسبیده به سریال بزارین
پاسخ:
باشه حتما
کلِ قسمتاى سریال رو میشه با زیر نویس فارسى بزارید؟؟؟ از قسمتاى ١٣٠ به بعد باشه هم عالیه
ممنون
پاسخ:
دارم سعی میکنم .چیزی که هست تنها هستم برای همین وقت میبره.130 هند یا 130 جم
سلام
١٣٠ هند 
خیلى ممنون میشم ☺️
پاسخ:
خواهش
سلام خسته نباشید من هرچی رو لینک دانلود میزنم دانلود نمیشه و میگه wrong ip
پاسخ:
سلام بزودی لینک جدید گذاشته میشه
سلام خدمت مدیریت محترم سایت
چرا قسمت 406 دانلود نمیشه؟لطفا برسی کنید
ارور میده
پاسخ:
سلام مشکلشون از چیه چون خیلیا دان کردن
سلام چرا سیصد تا چهارصد کسی نمیزاره
پاسخ:
بزودی گذاشته میشه اگه دوستان حمایت مالی کنن یا خودتون
ممنونم خیلی لطفا کردین که میخواین زیرنویس چسبیده بزارین
پاسخ:
خواهش
سلام کلثوم جان برای مترجمه ای مزاحمتون میشم منم میتونم کمکتون کنم توی انجمن عضو شدم
پاسخ:
سلام نهال جان توی انجمن برام پیام بفرست
ممنونم خیلی خوشحال شدم زیرنویس چسبیده به سریال میخواین اضافه کنید
پاسخ:
خواهش.
اجی کیفیت کم تر هم بزارم اون قبلی که گذاشتی 720 بود خیلی زیاده 480 هم بزار
پاسخ:
هند فقط 720 میده
ممنونم برای اینکه میخواین زیرنویس چسبیده اضافه کنید
پاسخ:
سلام خواهش
سلام خسته نباشید زیرنویس چسبیده به سریال کی گذاشته میشه
پاسخ:
سلام بزودی
  • سارا سعیدی
  • سلام خسته نباشید . چه روزای زیرنویس فارسی گذاشته میشه
    پاسخ:
    سلام هنوز مشخص نشده
    پس کی زیرنویس فارسی قرار میدین
    پاسخ:
    بزودی بعد از حمایت مالی
    سلام دانلود و زیرنویس فارسی جدا هم قرار بدین
    پاسخ:
    سلام.فقط زیرنویس فارسی چسبیده اضافه میشه
    عزیز چرا دانلو نمیشه 
    پاسخ:
    406 اصلا پاک شده گفتم که بزودی دوباره میزارمش
    ببخشید چجوری باید بقیه ی قسمتای قبلیرو دانلود کنم
    ممنون
    پاسخ:
    سلام بزودی در سایت خودمون قرار میگیره
    سلام. ببخشید من تازه عضو شدم. چه جوری قسمتهای 300 به بعد زبان عشق رو دانلود کنم. تو سایت هست؟و چطور باید پیداش کنم؟ممنون میشم
    سلام خسته نباشید
    قسمت های قبل تر از 406 این سریال زیبا رو روی سایت ندارید؟
    سلام میشه بگید چی رو کلیک کنم تا دانلود شه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی